صفحه اصلی / سوالات متداول

سوالات متداول

به بخش سوالات متداول خوش آمدید. چنانچه جواب سوال خود را پیدا ننمودید در بخش تیکت سایت اعلام بفرمایید تا در اسرع وقت با شما تماس حاصل نماییم.

بخش حساب کاربری

سوال

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن شماره تلفن همراه، وارد حساب کاربری خود بشوید. سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد

سوال

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود

بخش ثبت و پیگیری سفارش

سوال

دوست دارم از فروشگاه کپسول خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

پاسخ

علاوه بر سابقه و تجربه کاری بالای وب سایت فروشگاه کپسول، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت فروشگاه کپسول با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

همچنین فروشگاه کپسول با سابقه فعالیت و تحویل موفق سفارشات به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد فروشگاه کپسول استفاده کنید

سوال

آیا برای خرید ازفروشگاه کپسول، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید. با عضویت در فروشگاه کپسول می‌توانید سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید، به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید، لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید، در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید.

لازم به ذکر است که برای ثبت نام حتمی لازم نیست ایمیل واقعی وارد کنید و هر گونه ایمیلی که فرمت ایمیل را داشته باشد قابل قبول است ولی اگر ایمیل واقعی باشد ما میتوانیم اطلاعات خرید و همچین در صورت فراموشی رمز عبور امکان بازگشت رمز برای شما از طریق ایمیل واقعی امکان پذیر میباشد.

سوال

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

سوال

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از فروشگاه کپسول خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

سوال

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ

فروشگاه کپسول با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید

 

توجه داشته باشید که 500020402032 تنها شماره‌‌ی است که فروشگاه کپسول از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان فروشگاه کپسول، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام فروشگاه کپسول است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@kapsol.ir اطلاع دهید. همچنین این شماره‌، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه فروشگاه کپسول را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.

سوال

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ

بله، شما با شماره گیری تلفن های فروشگاه می توانید سفارش محصولات ناموجود را بدهید و از طریقه دریافت آن ها اطلاعات کسب نمایید.

سوال

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید

سوال

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با فروشگاه کپسول تماس بگیرم؟

پاسخ

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش فروشگاه کپسول با شما تماس خواهند گرفت

سوال

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ

بله اما فقط در ساعت 9 صبح الی 5 بعد از ظهر با شماره 02155688165 تماس بگیرید

سوال

در صورتی که خرید من هدیه به شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای گیرنده هدیه فرستاده خواهد شد؟

پاسخ

در قسمت یادداشت میتوانید درخواست عدم ارسال فاکتور را بنویسید

سوال

آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

پاسخ

کالاهای دارای قیمت که در سایت فروشگاه کپسول با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار فروشگاه موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد.

بخش پرداخت

سوال

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ

همگی کاربران فروشگاه کپسول می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه کپسول، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

سوال

با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ

شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه کپسول، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید

هم اکنون بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.

سوال

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود

سوال

آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ

در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد

سوال

آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخ

خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی فروشگاه کپسول از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است

سوال

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت فروشگاه کپسول امن است؟

پاسخ

پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فروشگاه کپسول که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید

– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد

– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید

– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید

بخش ارسال سفارشات

سوال

سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟

پاسخ

در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز ارسال می‌‏شوند

سوال

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد

سوال

آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

پاسخ

زمان رسیدن ارسال‏‌ها پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

سوال

می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به فروشگاه کپسول به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

پاسخ

از آنجا که فروشگاه کپسول یک فروشگاه اینترنتی و فیزیکی است این کار امکان پذیر می باشد.

سوال

سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

پاسخ

همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، در روز های شنبه و سه شنبه هر هفته تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات فروشگاه کپسول می‏‌شوند

بخش خدمات پس از فروش

سوال

در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می‌شود؟

پاسخ

هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش فروشگاه کپسول،در صورتی که کالا در انبار موجود باشد تعویض و دوباره ارسال میشود و در صورت موجود

نبودن کالا هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد اما در صورتی که در واحد کارشناسی دلیل خریدار مورد قبول واقع

نشود کالا به خریدار بازگردانده میشود که باز هم هزینه ارسال برعهده مشتری میباشد

نحوه فعالیت فروشگاه کپسول

سوال

آیا فروشگاه کپسول در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟

پاسخ

در حال حاضرفروشگاه کپسول فقط در آدرس ذکر شده حضور دارد و در هیچ نقطه‌‌ای از کشور نماینده فروش ندارد و برای خرید می تواند به آدرس فروشگاه و یا به وب سایت فروشگاه فروشگاه مراجعه نمود. همچنین می توان  با شماره 02155688165 و یا در صفحه مجازی در تلگرام – واتس اپ و اینستاگرام سفارش خود را ثبت کرد. لازم به ذکر است سفارشاتی که از طریق سایت انجام شوند خیلی سریعتر به دست شما عزیزان خواهند رسید